Jak postupujeme
Pojďme se nejprve trochu poznat. Na první schůzce vám představíme, jak taková spolupráce probíhá a společně probereme vaše očekávání. S klienty si od začátku budujeme vztah založený na transparentnosti a vzájemné důvěře.
Následuje zpracování analýzy. Budeme se ptát na vaši aktuální finanční situaci, cíle a představy do budoucna. Čím více vás poznáme, tím lépe dokážeme navrhnout řešení, které splní vaše potřeby.
Na základě získaných informací vypracujeme řešení. Dáme vám na výběr z několika možností, které společně porovnáme. Vše vám jasně a jednoduše vysvětlíme. Chceme, abyste navrženému řešení dobře rozuměli.
Nemusíte se starat o žádné papírování. Zajistíme kompletní administrativu, která je s finančními produkty spojena. Později dohlédneme na to, že vše běží tak jak má.
Všechny smlouvy a související dokumenty vám přehledně uspořádáme do šanonu, a to fyzicky i online v našem „myPLANNu“. Od teď budete mít ve vašich smlouvách perfektní přehled.
Dohlížíme na to, aby byly smlouvy stále aktuální. A že se vaše situace a potřeby v čase mění? S tím počítáme a jednou za čas se společně sejdeme. Kdykoli se na nás můžete obrátit i vy sami.